Kulvar

Aristo Diyeti Nasıl Yapılır? Örnek Diyet Listesi

Aristo Diyeti Nasıl Yapılır? Örnek Diyet Listesi
283 views
22 Eylül 2019 - 15:03

Aristo diyeti listesi 10 gün gibi kısa bir sürede kilo vermeyi hedefleyenler için hazırlanan Aristo diyeti listesi, çiğ sebze ve meyve tüketimi esas alınarak oluşturulmuştur. Peki, Aristo diyeti nasıl yapılır? Aristo diyeti listesi nedir? Sorularının cevabını ve diyet hakkındaki daha fazla bilgileri, yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Diyetin en önemli katı kuralı ise, glutenli gıdaların yasak olmasıdır. Kalıcı ve sağlıklı kilo verme yöntemleri arasında görselden Aristo diyeti, dünya genelinde birçok insan tarafından denenmiş ve etkisini kanıtlamıştır.

Aristo Diyeti Nasıl Yapılır?

Aristo Diyet Kuralları Ve Yasakları

Diyet süreci boyunca, özellikle mevsim sebze ve meyvelerin çiğ olarak tüketilmesi önemli kurallar arasında bulunmaktadır.

Kereviz, şalgam yaprağı, semizotu, karalahana, lahana, börülce ve yeşil yapraklı sebzelerin, diyetin uygulandığı mevsimde bol miktarda tüketilmesi önerilmektedir. 3 hafta boyunca sebze ve meyvelerin bol ve çiğ olarak tüketilmesi gerekir.

Diyet boyunca buğday unları, hamur işleri, beyaz un, ekmek, yulaf, çavdar unu ekmeği, bisküviler ve bunlar ile yapılmış börek ve poğaça gibi tüm gıdalar yasaktır.

Aristo Diyeti Programı Örnek Listesi

Sabah Uyandıktan Sonra: Sabah kalktığınızda aç karnına yarım bir greyfurtun suyunu içebilir ya da posası ile birlikte tüketebilirsiniz.

Sabah Kahvaltısında: Domates ve bol yeşillik, 2 tane haşlanmış yumurta, 1 dilim yağsız beyaz peynir tüketilmesi yeterlidir.

Öğle Yemeğinde: Tavuk, yağsız et ya da balık gibi et ürünlerinden sadece birisini, ızgara olarak hazırlayıp yiyebilirsiniz.

Akşam Yemeğinde: Bol yeşillikli salata, buharda hazırlanmış sebzeler, tavuk, yağsız kırmızı et ya da balık gibi et ürünlerinden herhangi birisinin, bir porsiyon olarak ızgara halinde tüketilmesi gerekir.

Aristo Diyeti Alternatif Diyet Listesi

Yukarıda verdiğimiz diyet listesinin dışında, alternatif olarak bu diyet listesini de kullanabilirsiniz. Ayrıca 2 listenin içeriğine bakarak diyette yasak olanları ve tavsiye edilenleri göz önünde bulundurup, kalorisi düşük gıdalardan kendi diyet listenizi de oluşturabilirsiniz.

Sabah Kalkınca Aç Karnına: Ballı limonlu bir bardak su

Kahvaltıda: 3 yumurtanın bir tanesi tam, 2 tanesi sadece beyazı olacak şekilde hazırlanmış omlet, bol yeşillik, bir dilim az yağlı peynir ve 2 tane haşlanmış yumurta tüketilmelidir.

Ara Öğün: Bir fincan yeşil çay ya da rezene çayı, bir çay bardağı sarı leblebi, farklı zamanlarda 2 tane küçük boy salatalık ve bir tane tarçınlı yeşil elma

Öğle Yemeğinde: Bir porsiyon yağsız kırmızı et ya da bol miktarda tavuk veya balık ile, yanında bol yeşillikli salata

Ara Öğün: Bir kase çilek ya da bir tane yeşil elma, belirli aralıklarla 2 tane küçük boy salatalık akşam yemeği: akşam yemeğinde de, yukarıda verdiğimiz ara öğünün aynısı tüketilmelidir.

Ara Ürün: Bir fincan melisa çayı ve rezene çayı, 2 tane ceviz, bir tane büyük boy yeşil elma, akşam ara öğünde tüketilmelidir.

Ancak kesinlikle yatmaya çok yakın bir zamanda yenilmemeli, tüm yiyecekler yatmadan en az bir saat önce tüketilmelidir.

Aristo Diyeti Zayıflatır Mı?

Diyetin adının sıklıkla duyulması nedeniyle, Aristo diyeti nasıl yapılır? Sorusuna cevap arayanlar için, diyet listesi hakkında bilgiler verdik. Diyete başlamayı düşünenlerin sormuş oldukları bir diğer soru da, Aristo diyeti zayıflatır mı? Sorusu olmaktadır.

Hemen belirtelim ki düzenli bir şekilde uygulanması halinde, diyetin başarılı olma oranı oldukça yüksektir. Aynı zamanda diyetle birlikte hafif egzersizlerin yapılması, zayıflama konusunda diyetin etkilerini çok daha fazla arttırmaktadır.

Yukarıda vermiş olduğumuz Aristo diyet listesi, sadece bu diyet hakkında bilgi arayan kişileri bilgilendirmek amacı taşımaktadır. Yapılacak diyetler nihayetinde sağlık kategorisinde yer alması sebebiyle, herhangi bir sorun yaşamamak adına mutlaka doktora danışılarak, diyete başlanması gerekir.

En güncel sağlık haberleri ve diyetler hakkında daha fazla bilgi almak için, haber sitemizi takip etmeye devam edebilirsiniz.

Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
PİYASALARDA SON DURUM
  • DOLAR
    -
    -
    -
  • EURO
    -
    -
    -
  • ALTIN
    -
    -
    -
  • BIST 100
    -
    -
    -
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -

BSthWS-Cq6kWmIwuu2T7QQsdrwIFHM_PrFaaNozzCzs